Pages - Menu

5/01/2013

Aankopen Beautygloss party


Is er iets wat een vrouw blijer kan maken dan een heerlijke shop-sessie? Niet veel als je het mij vraagt. Whoever said that money doesn't buy happiness didn't know where to shop!
Nee nu even zonder grapjes, natuurlijk zijn er veel belangrijkere en mooiere niet-materialistische dingen in deze wereld die een mens erg blij kunnen maken, maar het blijft leuk om eens flink te shoppen.
Zoals ik al zei in mijn verslag van de Beautygloss party heb ik afgelopen zaterdag ook flink geshopt, in deze post laat ik jullie mijn aankopen zien.



Rimmel
Mijn eerste aankopen van de dag heb ik gedaan bij Rimmel. Bij deze stand was de actie 3 voor €15, wat naar mijn mening een hele goede deal is. Ook kreeg ik nog een royale sample van de BB cream mee.
Ik heb de volgende producten aangeschaft:

- Wake me up foundation
- Natural bronzer
- Apocalips 100 phenomenon
€15


Embryolisse
Deze crème wilde ik al erg lang uitproberen. Hij wordt aangeprezen als de crème van de modellen en het is ook een van Mascha's favorieten, dus nu kan ik zelf gaan testen of hij de hype waardig is. Ook voor deze cremé was er een speciale aanbieding, ik weet de originele prijs niet meer maar het scheelde wel.
- Embryolisse Lait-crème concentré
€12,50


Enchantra
Voor de stand van enchantra moest ik even in de rij staan, maar dat was het waard! Toen ik de stand naderde spotte ik meteen de Jolly Jewels nagellakjes van Golden Rose. Ik wilde deze nagellak al een hele tijd hebben maar had geen zin om ze online te bestellen. Dit was denk ik mijn favoriete aankoop van de dag. Ook kocht ik bij de enchantra stand nog een losse lichte matte oogschaduw van coastal scents uit de sale bak, deze staat niet los op de foto maar wel op de begin foto.
- Jolly Jewels 110 €4
- Jolly Jewels 108 €4
- Coastal scents hot pot €2 


Fogan
Bij deze stand stond echt een hele lange rij. Eerst wilden we ons er niet aan wagen maar we waren toch wel erg benieuwd waarom iedereen hier zo graag wilde shoppen. Wat bleek? bij deze stand was alles €1! Nou lag er ook een hoop troep tussen maar er lagen ook een aantal Wet 'n wild producten, waaronder deze prachtige Mega eyes palettes en een wenkbrauw kitje.
In totaal was ik dus maar €6 kwijt voor deze zes prachtige producten, kaching!
- Wet 'n wild Mega eyes trio 14,12,09,07,11 €1 p.st.
- Wenkbrauw kit €1


By Beautygloss
Omdat Mascha is gestopt met haar webshop By Beautygloss was er op de party nog een totale leegverkoop. Er lagen hier een aantal leuke producten maar het enige wat ik heb gekocht is dit blush palette met een mooie roze en perzik-kleurige blush.
- Blush palette €5


Dr. van der Hoog
als laatste (ja, het einde is in zicht!) kocht ik deze maskers bij de Dr. van der Hoog stand. Ik wilde de nieuwe maskers al een tijdje uitproberen en het lovely lily masker belooft het natuurlijke bruiningsproces te stimuleren, dus hier was ik gelijk erg benieuwd naar.

Bij de Dr. van der Hoog maskers gold op alle maskers 4 voor €5. De drie nieuwe maskers bevatten zelfs twee maskers dus eigenlijk is het zelfs 7 maskers voor €5!

- Big fun bubblegum masker

- Crazy cupcake masker
- Tipsy tequila sunrise masker
- Lovely lily masker
€5

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat ik allemaal geshopt heb op de Beautygloss party. Ik wil sowieso de Wet 'n Wild palettes nog gaan swatchen en daar een artikel over maken. Als jullie ergens nog een aparte review van willen zien laat dan even een reactie achter.

30 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen heb je gekocht voor goede deals zeg :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen heb je gekocht! Ik ben benieuwd naar de producten van Rimmel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen heb je gekocht! Ik ben ook naar de beautyglos party geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die nagellakjes van Golden Rose zien er tof uit zeg!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie aankoopjes! 3 voor 15 is inderdaad wel een goede deal zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke aankoopjes! Ik hoop dat je een review doet over het Lovely Lily masker, daar ben ik al een hele tijd benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een gave aankopen :O
    xxx

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! De blush van by beautygloss is zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke spulletjes! De Jolly Jewels witte met rood heb ik ook en de blush vind ik echt prachtig! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige ooopjes! Zo jammer dat ik de rij bij Fogan te lang vond, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke producten en vooral die dingen van de €1 stand. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke aankopen hoor! Ik ben echt benieuwd naar de Embryolisse crème!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. die golden rose lakjes zijn echt prachtig, je hebt mooie dingen geshopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die Embrylisse creme is ontzettend fijn! En wauw al die Wet'N'Wild palettes voor €1, is echt een koopje, wat zijn ze mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke aankopjes! Die blush lijkt mij erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke dingetjes gekocht, en leuk geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ah je bent goed geslaagd! Mooie aankopen heb je gedaan! :)


    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuke aankopen heb je gedaan. de jolly jewels lakjes zijn idd erg mooi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie aankopen! Ik vind vooral je blushes en je nagellakjes erg gaaf. Ik zag dat je pas net begonnen bent met bloggen, maar ik moet zeggen dat je website er al hartstikke leuk en goed uitziet. Ik ben benieuwd naar meer artikelen en volg je daarom nu via Bloglovin! Volg je me terug?

    Liefs,
    Lisa
    www.the-perfect-things.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, wat een hoop dingen heb je gekocht! Ik ben erg benieuwd naar de nagellakjes, die zien er wel heel apart uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele toffe aankopen, ik wou dat ik ook ging.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je leuke dingen gekocht! Ik vind vooral het blush palette echt een goede deal.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuke spulletjes heb je gekocht! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke spullen heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen