Pages - Menu

6/08/2013

Boozyshop bestaat 5 jaar!



Van harte gefeliciteerd Boozyshop!!
Deze leuke Nederlandse beauty webshop, en ook mijn favoriete webshop, bestaat namelijk vijf jaar en dit gaan ze vieren met een wel hele leuke actie. Een aantal dagen geleden ontving ik info van Boozyshop hierover, wat ik nu graag met jullie wil delen.



Dit zegt Boozyshop zelf over de Boozy 5 daagse waarmee ze dit geweldige jubileum gaan vieren:
"De Boozy 5 Daagse is de nieuwe naam van ons jaarlijks terugkerende actieperiode met lekker veel kortingen! De kortingen zullen enkel op de dag zoals aangegeven staan geldig zijn.
Naast de vijf verschillende kortingsacties bieden we vijf dagen lang een goodiebox aan twv €75,-! Deze goodiebox kan je aankopen voor 29,95 inclusief verzendkosten en is absoluut de moeite waard!
Ook hebben we samen gezeten met een prachtig merk om een limited edition gift te maken! Wat het is, is nog een verrassing maar ik weet zeker dat het in de smaak gaat vallen. Deze gift heeft een waarde van €3,95 en wordt meegestuurd met welke bestelling boven de 25 euro zolang de voorraad strekt!"

Deze vijfdaagse is van as. maandag 10 juni t/m vrijdag 14 juni, waarop op iedere dag op een geselecteerd merk een mooie korting is.
Ik zal hieronder met jullie doornemen op welke dag op welk merk korting wordt aangeboden.

Maandag 10 Juni – Beautyblender


Dinsdag 11 Juni – Sleek



Woensdag 12 Juni – Bdellium Tools



Donderdag 13 Juni – China Glaze



Vrijdag 14 Juni – MeMeMe Cosmetics




Ik ben echt heel erg enthousiast over deze grootse manier waarop Boozyshop hun 5 jarige jubileum gaat vieren!
De goodiebox klinkt echt heel interessant, hier ga ik zeker even naar kijken. Maar ook de merken waarop korting is zijn echt super. Een aantal merken wil ik al heel lang uitproberen zoals Beauty Blender en China Glaze en dit is een mooie kans om van deze merken producten met korting te bestellen.
Ook behoort Sleek tot een van mijn favorieten dus ik kan jullie ook zeker aanraden om hier iets van te bestellen.

Wat vinden jullie van de Boozy 5 daagse? Al plannen om iets te bestellen?

3 opmerkingen: