Pages - Menu

4/30/2013

Verslag Beautygloss party 2013

Afgelopen zaterdag was ik samen met twee vriendinnen naar de Beautygloss party 2013 in amsterdam. Wil je weten hoe ik dit heb ervaren en wat ik daar allemaal heb gedaan? lees dan verder.



De Beautygloss party werd uiteraard georganiseerd door de eigenaresse van beautygloss.nl, Mascha Feoktistova. Ik heb heel veel respect voor hoe Mascha dit hele feest heeft georganiseerd, voor maar liefst 2500 beauty liefhebbers.



De sfeer was geweldig en de aankleding van het feest was prachtig, overal roze en ballonnen. Ook was er genoeg te doen voor alle beauty fanaten, er waren allerlei merken aanwezig waar je heerlijk kon shoppen of je haar en/of make up kon laten doen. Ook waren er op de bovenverdieping verschillende workshops.
Ik heb mij zelf niet laten opmaken of mijn haar laten doen omdat de rijen hiervoor behoorlijk lang waren en ik het niet helemaal nodig vond omdat ik al helemaal opgemaakt en met mijn haar in de krul erheen was gegaan.

Wel heb ik een workshop van Inglot bijgewoond wat heel leerzaam was, er werd gevraagd wat we wilden zien en ik gaf aan dat ik wel zou willen leren hoe je nou echt goed het gezicht kon shapen. Vervolgens ging de MUA van Inglot dit aan ons laten zien, ze legde uit met welke producten je dit het beste kon doen (een donkere poeder, bronzers zonder shimmer, een matte oogschaduw) en bij welke producten je het beste uit de buurt kon blijven (te oranje of te grijze bronzers). Iemand anders gaf aan dat ze ook wel wilde zien hoe je nou het beste smokey eyes kon maken en ook dit liet de MUA aan ons zien, hoe je smokey eyes moet maken wist ik al wel maar toch kwam ze nog met handige tips en tricks.


Toen we weggingen van de Inglot workshop zagen we nog Cynthia van Misslipgloss.nl net buiten de VIP dock staan en dus kon ik het niet laten om even te vragen of we met haar op de foto mochten. Ze was heel erg aardig en ze is echt heel erg mooi in het echt! (Ik baal wel dat ik een beetje lomp op de foto sta, maar het blijft leuk dat we Cynthia hebben ontmoet dus daarom wil ik de foto toch wel even met jullie delen)


Verder heb ik af en toe gekeken bij de optredens die plaats vonden op het podium, zoals de workshop over hoe je het beste op hakken kan lopen gegeven door een catwalk coach en de uitreiking van de best dressed award.


Maar het meeste van alles heb ik geshopt, geshopt till I dropped! Er waren zoveel merken aanwezig en zoveel mooie kortingen dat ik me echt helemaal heb laten gaan (dit mocht ik ook, want ik had niet voor niks al een tijdje weinig gekocht en mijn geld opgespaard natuurlijk!)
Van mijn aankopen maak ik een aparte post die morgen online komt, anders wordt deze post veel te lang en de aankopen zijn zo mooi dat ze wel wat extra aandacht verdienen.

Samen met Annelie en Elisabeth aan het einde van de dag, aan het uitrusten op een bankje.

Wanneer je wegging van het feest en je je bandje inleverde kreeg je ook nog een goodiebag mee naar huis. Ik vond dat er leuke dingen inzaten, het meest blij was ik met de Essence 'I love extreme mascara' en de Andrelon volume mousse.

En dit was mijn verslag van de Beautygloss party 2013, ik vond het echt een geweldig feest en volgend jaar wil ik weer!

5 opmerkingen:

  1. Een geslaagd feestje zo te horen en te zien! Misschien dat ik de volgende keer ook maar eens ga. Ik ben benieuwd wat je allemaal hebt gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk! Volgend jaar wil ik ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk verslag!

    www.jenniefromtheblog.com // www.jenniefromtheblog.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaa, leuk! Het was echt geweldig! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zag er leuk en gezellig uit!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen