Pages - Menu

4/16/2013

Mini Essence shoplog (met swatches)



Vorige week ben ik naar de kruidvat geweest en daar heb ik drie producten gekocht van Essence waar ik al een tijdje mijn oog op had. In dit artikel laat ik jullie deze zien inclusief swatches.


Op dit moment heeft Essence de limited edition 'Floral Grunge' collectie in de winkels liggen. Ik vind dit een mooie collectie maar alleen de blush sprak mij echt aan en daarom heb ik alleen deze gekocht.


Het is een mooie peachy blush met hele fijne glitters die je alleen in het licht goed ziet. Normaal gesproken kijk ik altijd een beetje uit met blushes met glitter om het disco bal effect tegen te gaan, maar in deze blush zijn de glitters heel subtiel.
De blush geeft en frisse gezonde blos aan je gezicht en ik vind hem zo fijn dat ik hem sinds ik hem heb elke dag heb gebruikt.


Ook vond ik in de sale bak de blush uit de 'Vintage District' collectie die inmiddels niet meer verkrijgbaar is. Deze wilde ik toen de collectie uit was al graag hebben maar had ik helaas niet weten te bemachtigen, dus ik kon hem nu natuurlijk niet laten liggen.


Op bovenstaande foto zie je helemaal links de basis kleur van de blush, een perzik-achtige roze kleur. In het midden zie je de kleur van het patroontje, een super mooie goude glanzende highlight kleur (helaas is dit een overspray). Helemaal rechts zie je de kleur die overblijft wanneer je de overspray er vanaf veegt, dit is een mooie donker roze die neigt naar bruin.
Ook deze blush vind ik erg mooi maar deze is iets moeilijker te gebruiken door het patroontje en het feit dat de goude kleur niet heel draagbaar is voor een dagelijkse look.


Ten slotte kocht ik nog deze Essence eyeliner pen. Het is een stift eyeliner en dit is dan ook de enige soort eyeliner waar ik mee overweg kan. Met een eyeliner potje maak ik alleen maar vlekken maar met een stift eyeliner kan ik een perfect lijntje met wing boven mijn oog zetten.


De eyeliner is erg fijn in gebruik, je kan strakke dunne of dikkere lijntjes boven je oog zetten. Hij is goed gepigmenteerd en vervaagd niet. Voor de meiden die net als ik niet met andere eyeliner overweg kunnen, gebruik eens een stift eyeliner, het is echt een wereld van verschil.

Prijzen:
- Floral grunge blush €2,59
- Vintage District blush €2,50 (sale)
- Eyeliner pen €2,59

15 opmerkingen:

  1. Wauw die blush uit de vintage district collectie, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he, ik was zo blij toen ik hem in die sale bak zag liggen!

      Verwijderen
    2. Ja, ik vind hem er ook erg mooi uitzien!

      Verwijderen
  2. Leuke aankoopjes! De blush van vintage district is erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm ik heb de eerste blush niet meegenomen gister toen ik hem zag, maar nu twijfel ik toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De stift lijkt me ook heel fijn, ik ga deze ook eens checken! Mooie spullen allemaal! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de blushes zijn erg mooi.!
    ik volg je via bloglovin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen